Πολιτική Επιστροφής Προϊόντων

Πότε μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν εάν:
Αλλαξε γνωμη

Σε περίπτωση που αλλάξετε γνώμη έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε άλλο προϊόν ή να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων (δικαίωμα υπαναχώρησης). Η ισχύουσα νομοθεσία ορίζει το δικαίωμα επιστροφής εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Στο www.vsjewelry.gr δίνουμε τη δυνατότητα στους πελάτες μας να επιστρέψουν ένα προϊόν εντός 20 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος

Το προϊόν είναι ελαττωματικό

Εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό ή έχει καταστεί ελαττωματικό μέχρι να παραδοθεί σε εσάς, θα πρέπει να μας ενημερώσετε για τις λεπτομέρειες της ζημιάς και να κανονίσετε την επιστροφή του προϊόντος

Το προϊόν έχει καταστραφεί κατά τη μεταφορά

Σε περίπτωση που λάβετε οποιοδήποτε δέμα από εμάς που έχει εμφανή χτυπήματα από τη μεταφορά του ή/και περιέχει κατεστραμμένο ή κατεστραμμένο προϊόν τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός των επόμενων 48 ωρών από την παραλαβή
Εάν χρησιμοποιείτε ένα προϊόν που έχει υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά ή ακόμα και την παράδοση σε εσάς, τότε θεωρείτε τη ζημιά αποδεκτή και επιβαρύνεστε με τυχόν έξοδα επισκευής.

Έχετε λάβει λάθος προϊόν από αυτό που παραγγείλατε

Εάν το προϊόν που παραλάβατε είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε ή από αυτό που αναγράφεται στην απόδειξη ή στο τιμολόγιό σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μας πείτε το προϊόν που έπρεπε να παραλάβετε και τα στοιχεία αυτού που πραγματικά παραλάβατε.

Μέχρι πότε είναι δυνατή η επιστροφή ενός προϊόντος;

Η ισχύουσα νομοθεσία ορίζει το δικαίωμα επιστροφής εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.vsjewelry.gr δίνουμε τη δυνατότητα στους πελάτες μας να επιστρέψουν ένα προϊόν εντός 20 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος.

Ποιες προϋποθέσεις πρέπει να πληρούνται για να είστε επιλέξιμοι για επιστροφή χρημάτων;

Για να γίνει δεκτή η επιστροφή του προϊόντος, χρειάζεστε:

  • Επιστρέψτε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία αποστολής (κιβώτιο αποστολής) καθώς και με όλα τα προστατευτικά αποστολής (περιτύλιγμα με φυσαλίδες κ.λπ.).
  • Το προϊόν πρέπει να είναι άθικτο, δηλαδή να μην έχει φορεθεί/χρησιμοποιηθεί πέρα από τη δοκιμή και να μην λερωθεί/χτυπηθεί.
  • Οι ειδικές σημάνσεις, π.χ. προστατευτικά, ετικέτες, ετικέτες κ.λπ., δεν έχουν αφαιρεθεί από το προϊόν.
  • Μην τροποποιείτε το προϊόν, π.χ. αφαιρέστε μέρος του βραχιολιού από τα ρολόγια ή οποιαδήποτε άλλη τροποποίηση στο κόσμημα
  • Η συσκευασία του δεν έχει καταστραφεί.
  • Να συνοδεύεται από απόδειξη ή τιμολόγιο αγοράς
  • Να συνοδεύεται από όλα τα πρωτότυπα έγγραφα με τα οποία εστάλη (εγγύηση, οδηγίες χρήσης)
  • Συμπληρώστε και υποβάλετε τη φόρμα δήλωσης επιστροφής
    Σε περίπτωση που δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις ή λάβουμε επιστροφές χρημάτων εκτός των όρων της πολιτικής μας, επιστροφές χρημάτων δεν θα γίνονται δεκτές.
Τι γίνεται με τα ελαττωματικά προϊόντα;

Σε αυτή την περίπτωση, δικαιούστε:

  • την επισκευή του προϊόντος από εμάς χωρίς καμία επιπλέον χρέωση εκ μέρους σας
  • την αντικατάστασή του, εκτός εάν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογο κόστος. Η αντικατάσταση πραγματοποιείται μετά από έλεγχο και επιβεβαίωση ελαττώματος είτε από εμάς είτε από τον αντίστοιχο επίσημο αντιπρόσωπο ή κατασκευαστή
  • η μείωση της τιμής πώλησης σε σχέση με το ελάττωμα
  • απόσυρση από την αγορά εκτός εάν πρόκειται για ασήμαντο πραγματικό ελάττωμα
Σε περίπτωση ελαττωματικού κοσμήματος:

Αναλαμβάνουμε την πλήρη και δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση των κοσμημάτων σας στη σπάνια περίπτωση που διαπιστωθεί κατασκευαστικό ελάττωμα.

Σημείωση: Το κοσμηματοπωλείο δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε ζημιά και φθορά των προϊόντων μετά τη χρήση τους ή λόγω λανθασμένης χρήσης και σε καμία περίπτωση δεν είναι υποχρεωμένη να αντικατασταθεί. Στην περίπτωση αυτή το κόστος επισκευής και τυχόν αποστολής επιβαρύνει τον πελάτη.

Τι άλλο πρέπει να ξέρω για τις επιστροφές;

Η ευθύνη για τα επιστρεφόμενα προϊόντα ανήκει σε εσάς μέχρι να φτάσουν σε εμάς. Βεβαιωθείτε ότι είναι σωστά συσκευασμένα και ότι δεν μπορούν να καταστραφούν κατά τη μεταφορά. Η VS Jewelry δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε απώλεια ή ζημιά στο προϊόν κατά την αποστολή της επιστροφής.

Σε περίπτωση που το προϊόν επιστραφεί από τον πελάτη κατεστραμμένο ή ελλιπές, η VS Jewelry έχει το δικαίωμα:

  • Ζητήστε αποζημίωση από τον πελάτη. Το ύψος της αποζημίωσης καθορίζεται με βάση την κατάσταση των προϊόντων
  • Να συμψηφίσει μονομερώς μερικώς την απαίτηση του πελάτη με τη δική του
Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί και παραλάβετε τα προϊόντα σας, θα πρέπει να υποβάλετε Αίτημα Επιστροφής για να επιστρέψετε τα προϊόντα σας.

Οι επιλογές που έχετε είναι:

  • Εάν κάνατε την αγορά σας ως επισκέπτης (ταμείο επισκέπτη) θα πρέπει να συμπληρώσετε την ηλεκτρονική φόρμα στον παρακάτω σύνδεσμο. Για να υποβάλετε το αίτημα θα χρειαστείτε τον κωδικό παραγγελίας καθώς και να μας ενημερώσετε για την Αιτία της επιστροφής και την Ενέργεια που επιθυμείτε να γίνει με την επιστροφή του προϊόντος (π.χ. επισκευή, αντικατάσταση, ποσό πίστωσης κ.λπ.).

Αίτημα επιστροφής (για επισκέπτη)

  • Εάν κάνατε την αγορά σας ως χρήστης λογαριασμού, τότε μπαίνοντας στον λογαριασμό σας θα βρείτε την επιλογή Επιστροφές προϊόντων. Όλες οι παραγγελίες σας θα εμφανίζονται εκεί και μπορείτε να επιλέξετε αυτή που θέλετε να επιστρέψετε και συγκεκριμένα το προϊόν που θα επιστραφεί. Κατά τη διαδικασία θα πρέπει να μας ενημερώσετε για την Αιτία της επιστροφής και την Ενέργεια που επιθυμείτε να γίνει με την επιστροφή του προϊόντος (π.χ. Επισκευή, Αντικατάσταση, Ποσό πίστωσης κ.λπ.).

Αίτημα επιστροφής (για μέλος)

Για να επιστρέψετε χρειάζεται:

  • Χρησιμοποιήστε την ίδια εταιρεία ταχυμεταφορών με την οποία σας στάλθηκε αρχικά η παραγγελία σας, διαφορετικά θα καλύψετε το κόστος επιστροφής
  • Στείλτε το προϊόν στη διεύθυνση:
    VS Κοσμήματα
    Λέκκα 23 – 25,
    105 62
    Αθήνα
    Τηλ. +30 21 1015 8657

Η επιστροφή χρημάτων ισχύει για όλα τα προϊόντα;

Η επιστροφή χρημάτων ισχύει για όλα τα προϊόντα εκτός από:

  • Προϊόντα που είναι “Διαθέσιμα κατόπιν αιτήματος”
  • Προϊόντα που μετατράπηκαν (π.χ. αλλαγή μεγέθους)
  • Τα προϊόντα που δεν υπάρχουν στον κατάλογό μας
  • Τα εποχιακά είδη (γούρια).
  • Τα προϊόντα που είναι σε προσφορά καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους αλλάζουν μόνο με προϊόντα της ίδιας κατηγορίας
  • Σε περίοδο εκπτώσεων τα εκπτωτικά είδη αλλάζουν μόνο με άλλα εκπτωτικά είδη και εντός της περιόδου προσφοράς
  • Σε περίπτωση αλλαγής του προϊόντος κατά τις εκπτώσεις και αν δεν είναι ελαττωματικό, η αποτίμησή του γίνεται στην τρέχουσα, δηλαδή στη μειωμένη τιμή

Πότε και Ποιος χρεώνεται το κόστος επιστροφής;

Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν:

Το κοσμηματοπωλείο VS εάν:

  • Το προϊόν είναι ελαττωματικό
  • Το προϊόν έχει καταστραφεί κατά τη μεταφορά μέχρι να παραδοθεί στον αγοραστή
  • Έχετε λάβει λάθος προϊόν από αυτό που παραγγείλατε

Εσείς εάν:

  • Μόλις άλλαξες γνώμη για το προϊόν
  • Επιστρέψτε το προϊόν σε διαφορετική εταιρεία ταχυμεταφορών από αυτή με την οποία σας το στείλαμε

Πότε και σε ποιον χρεώνεται το κόστος αποστολής (αποστολή μετά την επιστροφή);

Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν:

Το κοσμηματοπωλείο VS εάν:

  • Το αρχικό προϊόν ήταν ελαττωματικό
  • Το αρχικό προϊόν υπέστη ζημιά κατά τη μεταφορά μέχρι να παραδοθεί στον αγοραστή
  • Λάβατε λάθος προϊόν από αυτό που παραγγείλατε

Εσείς εάν:

  • Απλώς αλλάξατε γνώμη για το προϊόν και θέλετε κάποιον άλλο
  • Το προϊόν είναι εκτός εγγύησης
  • Τα έξοδα αποστολής χρεώνονται σύμφωνα με τους ισχύοντες τιμοκαταλόγους της εταιρείας ταχυμεταφορών.

Πότε και πώς γίνεται η επιστροφή χρημάτων;

Επιστροφές χρημάτων γίνονται σε περίπτωση που αλλάξετε γνώμη και δεν επιθυμείτε να αντικαταστήσετε το προϊόν με άλλο.

Για την επιστροφή χρημάτων ισχύουν τα ακόλουθα:

  • Επιστρέφουμε την αξία του προϊόντος (συμπεριλαμβανομένων των εκπτώσεων)
  • Το ποσό που θα σας επιστρέψουμε αντιστοιχεί στην αξία του προϊόντος που αγοράσατε. Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται όταν υπάρχει αντίστοιχη χρέωση ή έξοδα αντικαταβολής, όταν αυτή έχει επιλεγεί ως τρόπος πληρωμής.
  • Η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος.
  • Ο τρόπος επιστροφής χρημάτων ακολουθεί τον τρόπο πληρωμής που επιλέξατε κατά την παραγγελία. ΕΙΔΙΚΑ:
  • Με την ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας
  • Επιστρέφοντας το ποσό στη χρεωστική σας κάρτα
  • Με μεταφορά του ποσού στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εάν είχατε επιλέξει αντικαταβολή ή κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή στο MyBank. Η επιστροφή γίνεται στον λογαριασμό των τραπεζών που συνεργάζονται μαζί μας (Alpha, Πειραιώς).
  • Οι αγορές που γίνονται με δωροκάρτες ή αποστέλλονται ως δώρα μπορούν να ανταλλάσσονται με άλλα προϊόντα αλλά δεν μπορούν να εξαργυρωθούν με μετρητά.